לפרוץ את "מעגל הקסמים"

איך יוצרים פריצת דרך בחיים? איך חורגים מעבר לאזור הנוחות ועולים למסלול המנצחים? איך יוצאים מהמבוך הסבוך של "מרוץ העכברים" ועולים למסלול המהיר להצלחה והגשמת חלומות העסקית?

איך בעצם יוצאים מכל סוג של "מעגל קסמים", ועולים מדרגה בכל תחום שהו בחיים?

לכל אחד מאתנו יש רצון כזה. להצליח. לעשות את זה בגדול. להגשים את עצמנו. מגיע לנו?! בוודאי שכן !!!
האם כולם יודעים לעשות את זה?! מעטים מאד יענו על כך בחיוב.

מאמר הנוכחי בא לתת לכם פתרון מלא לשאלה של פריצת דרך בחיים באמצעות הבנה מעמיקה של העולם הרגשי שלנו, ולא רק.

בואו נתחיל מהשורש.. חכמת הקבלה. מכירים?

עץ החיים או שלמות

מושג בסיסי בחכמת הקבלה הוא עץ החיים המצביע על תופעה של שלמות.

לדוגמא? כסא או שולחן זה דבר שלם. חנות או כל סוג של מיזם כזה או אחר זהו דבר שלם. עץ, חיית בר, אדם.. הם מערכות שלמות המקיימות את עצמן בזכות מעגל מסוים של אנרגיה שיוצא, נכנס ומזין את עצמו שוב ושוב.

עץ החיים היא מערכת שלמה הנמצאת ביסוד של כל דבר במציאות והוא מורכב מעשר ספירות. בין אם זה מציאות פיזית, גשמית, מנטאלית, רגשית או רוחנית. זהו אלמנט בסיסי המובנה בכל דבר שנברא. כל דבר גשמי ורוחני שלם, מורכב ממערכת של עשר ספירות.

כל מערכת כזאת נקראת "שלמה" מכיוון שיש בה כמות נתונה של אנרגיה שהיא מייצרת להמשך הפעילות שלה.

הערת שוליים חשובה  הפעילות לא חייבת להיות מוצלחת כדי להכנות שלמה. מחלה או תקלה יכולה להתערב בשלמות הזאת, אמנם התערבות זאת לעולם לא תבטל את המציאות של עץ החיים שטמונה אפילו במערכת קלוקלת שכזאת (עסק לא מצליח, בן אדם לא בריא וכד').

הסיבה לכך שמחלה (חוסר שלמות) יכולה להתערב ויחד עם זאת לא לסתור מציאות של שלמות היא שלפי חכמת הקבלה, מציאות של החיים היא מציאות מקבילה ולא חלופית למציאות של המוות (מחלה, כישלון וכד'). שתי מציאויות מתקיימות במקביל.

לכן, עסק לא מצליח עדיין ממשיך לתפקד, כל עוד יש בו טיפה של אור שמזין אותו. גוף חולה ממשיך לתפקד, למרות מחלת סרטן קשה שפקדה אותו. מערכת של עץ החיים משלימה את עצמה ודואגת לשמר את האנרגיה.

איך שוברים את "תקרת הזכוכית"?

אמנם אם אנחנו רוצים לצאת ממסגרת מסוימת, לפרוץ את "מעגל הקסמים" ולעבור למסגרת חדשה, עלינו לעשות משהו שונה והפעם.. חדש בתכלית.

אז מה עושים?

הדרך לפרוץ "מעגל קסמים" הוא להזריק אנרגיה חיובית למערכת הקיימת. ליצור מאמץ יזום הבא לידי ביטוי בתוספת של לפחות 10% נוספים במאמץ הקיים.

איך עושים את זה?

פשוט נותנים יותר.

תבדקו את עצמכם או את האלמנטים המרכיבים את הפעילות הקיימת של העסק (או כל מערכת אחרת השייכת לכם, כמו גוף או משפחה).

מה עובד בה? מה לא? זהו אזור הנוחות שלכם. מערכת נוכחית של מעגל האנרגיה הנוכחי, הטבעי והקיים.

נתינה היא הסוד

כדי לפרוץ דרך, עליכם להחליט לתת מעבר לנוח הזה. בחנו פעילות אחת מכולם ותתחייבו לתת בה יותר מעצמכם. דמיינו את עצמכם משקיעים קצת מעבר לרגיל ונוח עבורכם ותעשו את זה. תתמסרו לתהליך.

כדי להצליח במשימה יהיה עליכם לתכנן את הכוחות הנפש שלכם לפני. לבדוק את מאגרי אנרגיה הנתונים והזמינים עבורכם בשלב הזה ולתת דחיפה נוספת מעבר.

אנרגיה לעולם לא הולכת לאיבוד

החוק אומר שאנרגיה מושקעת לעולם לא הולכת לאיבוד. אתם נותנים יותר, ואתם מקבלים יותר. זהו "מעגל קסמים" חדש. רמת צבירה שונה. אתם פשוט מעבירים הילוך. זה הכל.

אתם מוכנים?

על מאמץ, נחישות והתכוונות למטרה

עליכם לרצות בשינוי שאתם יוזמים. לרצות במציאות החדשה שאתם יוצרים.

הגדירו את המציאות החדשה וצאו לדרך. בדקו את גבולות של העשייה הנוכחית שלכם והשתדלו לעשות קצת מעבר לזה. אגב, 10% נוספים זה כל מה שנדרש מכם. זוי המידה הנכונה של המאמץ הנוסף (האקטרה מייל) הדרוש מכם. לא פחות ולא יותר.

גם אם לא תמיד נגיע למציאות הרצויה, מציאות חדשה לעולם תהיה הנכונה לנו באמת לצורך התהליך של הצמיחה שלנו. לכן אל תוותרו גם אם תוצאות של המאמץ שלכם שונות מהמציאות שציפיתם לה.

הדרך לעולם חכמה יותר מההולכים בה.

תנו מעצמכם יותר, תתמסרו לתהליך וצפו לתוצאות חדשות במציאות שלכם!