בעל עסקי שמחליט להיכנס לתהליך אימון עסקי יכול להרוויח במגוון תחומי פעילות העסקית שלו. ניתן אמנם לחלק את התועלות הרבות למספר קטגוריות הבאות.

איכות חיים

מיועד לאנשים שמחפשים לשפר את איכות החיים שלהם. העסק מתפקד בסדר, יש מספיק לקוחות, אבל יש הרגשה שהעסק משתלט על הבעלים, אין מספיק פנאי ומרווח לנשימה. כל זה, במקום שבעל העסק ישלוט על העסק שלו. יש חוויה של אובדן שליטה, והבעלים הופך להיות עבד של העסק במקום לשלוט עליו.

להגדיל את העסק

אם העסק שלכם בתחילת הדרך או שאתם מחפשים להגדיל את כמות הלקוחות וכמות ההכנסות שלו. אימון עסקי יעזור לכם להתמקד בדברים החשובים ביותר, שיאפשרו לך לממש את היעד ולהביא יותר לקוחות לעסק שלכם. יותר לקוחות = יותר כסף.

סדר, ארגון, ניהול זמן

מיועד לאנשים שפועלים בהעדר מיקוד, לרב הם מתלוננים שהכל מבולגן בתוך העסק שלהם והם הולכים לאיבוד מרב המשימות השותפות שעליהם לבצע. קשה מאד להבדיל בין עיקר לטפל, בין חשוב לפחות חשוב, והמילה הבוערת ביותר שעולה בראש היא סדר, סדר, סדר. אימון עסקי יכול לעזור לכם ליצור סדר ובהירות בתוך הבלגן, להתחיל לנהל את העסק וליצור שליטה בתהליכים השונים מתוך תיעדוף שונה של המשימות השונות, וכתוצאה מזה לאפשר לעצמכם להרגיש נחת, רווחה, סדר וארגון בעסק שלכם. מרבית האנשים מדווחים כשהעסק שלהם בסדר, גם הרווחים והכנסות שלהם גדלות.

ריווחיות

לעתים העסק ממצא כביכול את כל הפוטנציאל ההכנסות הקיים לרשותו. הוא ממצה באופן מלא את תפוסת הזמן והמקום שמאפשר לנצל את הקיבולת של הלקוחות המקסימלית. יחד עם זאת, כשעל פניו הכל תקין, יש תחושה שמתגנבת לה מתחת לפני השטח, שיש עוד מקום לתיקונים קטנים. במילים אחרות, יש מקום להתייעלות. אם המטה העסקית הינה להגדיל את הריווחיות, יש אפשרות לבדוק את הספקים הנוכחיים והמחירים שלהם, לבחון מחדש את עלויות השכירות ובכך לאפשר יותר רווח כנגד ההכנסות הקיימות, בלי בהכרח להגדיל את כמות הפעילות הנוכחות, כמות הלקוחות או את המחיר של המוצר.

להשמיע את הקול שלך

סוג אימון זה מכונה גם אימון מנהלים או אנשים בתפקידי מפתח – כשהקול שלהם לא נשמע מספיק חזק וצלול. ולא, הבעיה אינה במיתרי הקול שלהם, אלא משהו ברמת האנרגיה לא עובר חלק. הם מתלוננים שהם לא נראים מספיק, אין להם את ה-SAY שלהם והקול שלהם לא נשמע. בתהליך אימון זה אנשים לומדים איך לשים את עצמם במרכז, איך לגרום לאנשים בסביבתם להאמין בדרך שלהם וללכת אחריהם. אימון מנהלים מאפשר להחיות את תמונת החזון של מנהל, לגבש את הכיוון ולסחוב אחרי החזון שלו את האנשים בסביבה. במילים אחרות, לתת את הטון ולהפוך למנהיג בסביבה שהוא פועל.

מינוף הערך הכלכלי של העסק

מיועד לבעלי עסקים שמחפשים להותיר מורשת. ליצור עסק בעל ערך כלכלי גבוה. ולעתים גם לשכפל אותו. דגש מיוחד בסוג זה של אימון עסקי בא לידי ביטוי ברצון של בעל עסק או מנהל ליצור משהו שניתן יהיה למכור אותו לאחר פרק זמן. מי שמחפש לייצר מכונת מזומנים בעלת ערך כלכלי ולהגיד לעצמו – וואלה, יצרתי פה משהו בעל משמעות ומשקל, עסק עם ערך שניתן למשש ואם תרצו, למכור בתור מכונת מזומנים משומנת כסוג של עסק מניב לבעלים הבאים שלו.